Моят танц с рака - Историята на Върнън Вито Джонстън

Защо правя това!
 Аз не съм сигурен. Просто изглежда да е нещо, което трябва да се направя. Предполагам, че този сайт започва да придобива значение и аз започвам да се разбирам кой съм и сега вече имам определено становище "Защо правя това!"
 Но в същото това време, аз все още съм изумен от случилото се с мен. Беше ми поставена диагноза IV степен на агресивен рак на простатата, която се разпространява в костите.
 Това е моята история за това, което направих и как се справих със този съкрушителен  удар. Вие ще видите, че това е нещо повече от упътване как да използвате содата за хляб.

Искате ли да живеете?!
 Прочетете това и може да получите някои идеи за това как да убиете рака. Но по-важното е, че може да спасите живота си! Искате да живеете?
Това е само началото на този танц. Но когато той приключи, това все още не е краят. Защото музиката все още ме задължава да продължавам да правя "неща" които продължават да възвръщат тялото ми към естественото му състояние на здраве и благоденствие.

"Всички хора, които са влезли в една битка с рака - вие избирате да танцувате с рака, който има една тъмна, но оптимистична елегантност." ... Брайън

Началото на танцът
 Всичко това започна след опустошително посещение при един лекар. И преди това съм се борил с някои лоши новини за здравето ми, проблеми свързани със сърцето ми и други, но това ... тази новина беше "убийствена". Тя ме постави на изпитание.
 ПСА теста, който ми направиха регистрира 22.3, от което се появиха някои съмнения. Лекарите ми назначиха биопсия, която, ако никога не сте правили, се уверете, че са ви поставили добре упойката за простатата.
 Защото кълна ви се, изтезанието е ужасно.
Докладът от биопсията показа, че наистина има рак на простатата. От това последва друга стъпка - костно сканиране (Гамография). От полученият доклад о лекарите решиха, че страдам от агресивен рак на простатата. От техните технически термини, които са описани в един доклад от 17 Mar 2008: "От прегледите CT и костното сканиране. Костното сканиране показа метастатично заболяване в R сакрума и L крило.
 Така че ... той ме потупа по гърба и ми каза, че има агресивен рак на простатата, който се е разпространил към костта. Почувствах се зле, заради младият лекар, който беше от Северна Каролина. Почувствах се зле и заради себе си и не знаех как да го изразя.
 Аз не знам как да се изразя. Това беше някакво изцяло ново изживяване за мен. Тръгнах по коридора на клиниката и усетих как очите ми протекоха.
 Моят личен лекар (Господ да ги благослови) реши да получи второ мнение, въпреки че имаше екип от лекари, който вече ме диагностицира. Той ме изпрати при онколог. Ето какво каза той в доклада: "Допълнителни изследвания: Те до голяма степен са споменати в историята на настоящото заболяване. Патология потвърждава наличието на карцином на простатата от висок клас. Етап T ще изглежда да е етап III, но без видимо инвазия в семенните мехурчета CT сканиране. Радионуклидното сканиране на костите и обикновени филми потвърди наличието на скелетната метастази в сакрума и левия illium. В допълнение, редица други малки склеротични лезии са  отбелязани при моя преглед на скенера на таза. Предварителна обработка PSA е на 22, но е намалял до 5,88 след институция на Finasteride и Casodex TNM класификация, T # NXM1. AJCC етап IV. "
 (Какво? Етап IV ли? Това казват? Няма Етап V)
 Той отиде, за да обсъди с мен възможни и недоказани лечения. Но основното, което ми каза е, че няма лечение. В действителност, той спомена, че рака се е разпространил дори на още няколко места, които първи екип от лекари е пропуснал.

Какъв е този мой късмет! Лекарят ми каза, да не бързам да си купувам ковчег. Виждате ли ... аз нямах представа какво е рак на костите и какво означава това за мен. Когато първият набор от лекарите ме информира, че имам рак на простатата, който се е разпространил в костите, аз не знаех дали това означава, че костите ми щяха да се стопят или какво.
 Във всеки случай, когато напуснах този лекар аз се почувствате по-добре. Не защото бях щастлив от диагнозата. Но тъй като той най-малкото ми обясни няколко неща, които другите лекари не направиха. Освен това вече свиквах с факта, че аз бях един ходещ мъртвец. Хахаха!

Ами .... разбрах, че мускулите ми нямаше да паднат от костите ми. Но получих много предупреждения за болката. Без съмнение тази история продължава.
 Въпреки, че се чувствах по-добре с тази нова информация, все още бях съкрушен. Танцът бе започнал и аз не знам дали бях желаещ партньор или не. Бях прекалено вцепенен!  "Чувствах се като, че ли душата ми се изсмуква извън мен."

Сега аз искам да отида малко по-напред. Не е нужно да знаете или да имате усещане за това колко празен се чувствах. За това ще прескоча малко напред, направо в Орегон.
 По някакъв начин, по някакво чудо, сина ми, който живее в Лас Вегас, ми спомена нещо за рН и как рН се отразявало на тялото. Сега добре, но тази важна информация, която имам от сина ми не стигна до мен, когато напусках кабинета на лекаря. Тя дойде при мен след като си тръгнах за Хавай. Въпреки, че изглеждаше случайно по това време, без аз да знам, това беше семенцето, което носи в себе си желанието да живея.
Остави онази информация свързана с рН да отлежи в мен няколко дни, преди да потърся въобще някаква друга информация за рН в областта на научните изследвания.
Моето проучване ме доведе до терапиите с цезий. Цезият е минерал, който според проучванията в интернет, обича да изяжда рака. Той атакува тумора от отвътре навън. И разбира се, той  е силно алкален.
 Нямах търпение да стана приятел с цезия. Нямах нищо за губене. Не знам и не се интересувам от онова, което казват скептиците. Исках да направя нещо. Така било то цезий! Но почакайте ... цезият се загуби по пощата. О, ужас! Сега какво да правя? Изчаках за пренасочване? Не ... не мога да го направя. Трябва да се направи нещо бързо. Следващият алопатичен тест е скоро.

Тогава реших да опитам със сода за хляб. Това е нещо, на което попаднах в интернет и се предполага, че ще може да повиши рН на тялото ми. Сега за тези две вещества, които служат за повишаване на рН, никъде не беше казано, че ще бъдат успешни при борба с рак на костите. Напротив! Изследванията сочеха, че няма да помогне да се отървете от рак на костите. И така, аз реших да добавя един обрат. Добавих към содата Черна Меласа като носител.

Дълга история на кратко. Аз го направих. Изпих първата доза разтвор от сода за хляб на 2 юни 2008 г. и спрях да го пия на 12 юни 2008 г.. Аз се отказах, защото ми беше насрочено друго костно сканиране на 13 юни 2008.

Трябва да спомена, че в тази момент аз не се намирах в Хавай. Моето семейство и брат ми в Орегон, се събраха около мен и ме поканиха да отида в техният дом. Те искаха да ме държат под око. Но истинските ми мисли бяха: "Отивам си в къщи, за да умра."

Освен това, болницата за ветерани в Портланд беше на близо.
 Сина ми в Хавай, беше напълно съкрушен. Накара ме да заплача, когато ми каза: "Татко, остани с мен. Ще направи каквото е необходимо, за да се грижи за теб. Аз ще си намеря друга работа. Две, ако трябва". Повярвайте ми, това ме остави над ръба.  
 Но въпреки това си помислех, че е най-добре да отида в Орегон. Особено, когато брат ми обеща, че той ще играе табла с мен (аз обичам тази игра). Имах чувството, че скоро щях да бъда в тежест и не исках синът ми да бъде част от това. Това е по-сложно, отколкото си представях, но аз направих това, което си мислех, че е най-добре.
 Така, да се върнем сега на костното сканиране (аз съм сега в Орегон) ....Прекараха ме  през друго място, което приличаше на мазна поничка. Този път, обаче, аз се надявах да има някаква надежда. Не знам защо и на какво се надявах, защото всичките ми изследвания показват, че веднъж рака влезе ли в костите те стават като изпечени. Както и да е, костите ми вече бяха сканирани и изчаквах новият доклад. Докладът пристигна по пощата няколко дни по-късно. Бях нервен и не исках да го отворя. В интерес на истината сега започвам да  плача сега само при мисълта за това. Най-накрая го отворих с тези думи:
 "Няма убедителни доказателства за костен метастатичен процес”  - изревах като бебе.

Два дни по-късно получих друг доклад по пощата за моите кръвни тестове: PSA сега е 0.1 .... Това е нула цяло и един!

Трябва ли заключение? Не, не го правете. Сега ви разказах част от моята история ...... Върнън


PS: Къде е Цезият? Най-накрая пристигна около 11 юни 2008 година. Ще мога ли да го взема? Да, в един миг. Кога? Когато аз реша! И се реших няколко седмици по-късно, но това е само част от продължението на тази история.

Понякога описвам това приключение като "ударен от дъга". Можете да попитате какво общо има това с удар от дъгата. Ами ... аз описвам нещо добро или чудотворно като удар от дъгата. Моят син ми обърна внимание на коригирането на рН на тялото от кисело до алкално като възможен начин да се създаде някаква надежда с добро попадение.



Говорейки за содата, сега съм сигурен, че много хора се интересуват да знаят какви са пропорциите на содата и меласата. В интерес на истината аз съм сигурен в това, защото неизменно въпросите се появяват, когато говоря за сода танца ми с рака.

Благодаря на всички богове, че си водих бележки. Лари Стоко в една от групите за цезий в Yahoo, ме беше предупредил за необходимостта да си водя бележки. Той ми каза, че е за мое добро и за доброто на другите. Добре за мен, особено ако оживея. Лари беше в основата на всичката информация. Виждате ли, той и съпругата му са имали също някои собствени преживявания с рак. Но това е доста история.

Запознах се с Лари, докато проучвах действието на цезия. Той ми беше много от полза. Имах късмет да се запозная с неговият опит. Лари ми изпращаше сайт след сайт, заредени с природни лекове. Не мога да се преструвам, че съм ги прочел всичките, но прегледах някои от тях, докато чаках моя цезий да пристигне.

Е, както споменах по-рано, цезия се загуби по пощата. Повечето хора си мислят, че това е една глупост, но за мен не е така. Това е друго чудо на дъгата, защото то ми  отвори вратата към содата, която алкализира тялото ми.




Методът на Вито

Тук подробно ще ви обясня как съм се лекувал.Какво съм вземал. Как съм го взимал и в какви количества. Имайте предвид, че това е всичко, което направих. Вие ще трябва да решите сами за себе си това, което е най-доброто за Вас! Най – доброто за вас!

Протокол


Добре ... ето как пих содата смесена с меласа и вода:


Започнах с 1 чаена лъжичка сода за хляб, 1 чаена лъжичка черна меласа от марката “Brer’ Rabbit Blackstrap molasses”  и 1 чаша вода. Не затоплях водата. Просто беше на стайна температура. Защо избрах точно тази меласа? Тя нещо специално ли е?  Не! .... Това е, което намерих в шкафа (хахаха).

На вторият ден - едно и също нещо.
 Трети ден - едно и също нещо.
 Четвърти ден - едно и също нещо. Аз се чувствам добре и да реших до повиша дозата. Имайте предвид, че аз съм нов в това и всичко, което правя.

На петия ден започнах да пия по два пъти на ден сместа на содата с меласата. Започнах да си водя по-добре бележките и най-накрая намерих парче рН хартия, за да мога да си измеря рН на тялото. Моята цел беше да стигна до 8,0 до 8,5 рН и да го задържа за четири или пет дни. Научих всичко това от Лари и интернет. Това е, което той е направил при лечението си посредством метода за лечение с цезиев хлорид, а също така срещнах на няколко места в интернет други хора, които използват цезий или сода, за да променят своето рН. Четох, че раковите клетки стават пасивни при рН 7,0 и 7,5 плюс или минус няколко десети. Раковите клетки умират при pH 8.0 и 8.5.

Това беше моята цел. Да ги убия, като се надявах, че рака на костите ще изчезне. Преди  всичко с помощта на меласата като подсладител. Лари ми разказа за неговата теория за захарта като носител и аз си помислих, какво по дяволите – И аз ще се опитам с нещо. Мисля, че Лари говореше за мед, беше прочел някъде.

На четвъртият ден направих проба на моето  pH като тествах слюнката си беше  рН 7,0  а на урината беше рН 7.5 Тогава все още не знаех как се прави тест на pH и започнах да го меря всеки ден след шестият ден на лечението си.

Ден шести - все още съм на 2 чаени лъжички сода за хляб, 2 чаена лъжичка меласа и 1 чаша вода два пъти на ден. Измереното pH e 7.25. Аз получавам ли някакви симптоми? Да.Усещам, че малко ми се гади, повръща ми се. Не много, но малко усещам риск. Казах на Лари, че изпражненията ми имаха жълтеникав оттенък. Той ми каза, че е това е добър признак. Ако се лекуваш, точно това се случва. Също така и гаденето е добър признак. Това означава, че нещата вървят добре. Разбира се, аз се надявах така да е.
Истинското проследяване на лечението започнах именно през този шести ден. Правех проби на урината и на слюнката с два различни тестера и забелязах, че резултатите, които дават не са еднакви.

Сега ето това са дозировките.

 06. 45 часа - (Stix рН 7,25 и 7,75 хартия 7.5 Pee) (Stix 7,5 и 6,75 Слюнката)



14. 00 часа –  2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат


16.00 часа - (Stix рН 7,125 Слюнката) (Stix рН 7,75 Pee)



20. 30 часа - 2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат


 23. 45 часа - (Stix рН 8,0) - чувствах малко Гадене


Седми ден - 06/08 1200 - (Stix рН 7.375  ;   рН 7.5 )


Сега съм развълнуван. Устните ми малко са пресъхнали, но аз се чувствам началото на кислородна Еуфория. Бях притеснен малко за устните си, но тогава Лари ми припомни, че това се случва при терапията с цезий. Но чувството за засищане на организма с кислород наистина е нещо друго. Такова усещане имах, като че бях включен към машина за чист кислород и ноздрите ми бяха станали много големи.

 Наистина имам надежда сега, защото останах с впечатлението, че кислородът е това, което наистина убива раковите. Мисля, че беше теорията на Лари. Аз се надявам на това и вярвам, че той ще убие и рака на костите!

Също така на седмия ден аз взех доза от 3 чаени лъжици сода. Направих това действие, въпреки че вече страдах от леко главоболие. Както можете да видите, след това се върнах отново на  2 чаени лъжички сода за хляб, защото бях малко нервен. Освен това, главоболието ми ставаше все по-силно. Колебаех се дали да продължавам с по-високата доза или не. Аз наистина исках да го убие. Но послушах моето усещане и намалих дозата.


12.05 часа - Повишено доза черна меласа и сода бикарбонат
до 3 чаени лъжички за тази сесия


18. 00 - (Stix рН 7,75)


2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат. Малко съм нервен.

Ден осем Ще направя двойна доза за три пъти на ден. Искам да вдигна рН. Може да си създам някои здравословни проблеми с всичката тази сода. Но аз и без това вече си имам здравословни проблеми. Не знам какво да правя наистина. Опитвам чрез напипване.


06/09 06.00  часа- (Stix рН 7,7 )



10.00 часа - 2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат



19.00 - (Stix рН 8,25)



19.05 часа - 2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат



23.45 часа - 2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат



Ден девет – Имам малко диария, но не много. Започвам да се чувствам малко слаб. По-късно, когато отново премислях ситуацията сметнах, че ще е добре да започна да пия и калий. Лари спомена, че е задължително да се взима висока доза калий, ако лекуваме рака с цезий. Моите симптоми от лечението ми със сода за хляб ги сравнявах винаги с онова, което казваше Лари за лечението с цезий. Така, че следващия път, когато пия сода, ще добавя и калий. Това може да помогне на моята енергия. По късно ще ви кажа какви витамини и минерали да пиете по време на това лечение. Харесва ми да усещам кислорода.


06/10
08.00 часа - рН 7.75

09.00 часа - рН 8.25

09.05 часа - 2 чаени лъжици черна меласа и сода бикарбонат

14.00 часа - рН 8,5 Забележка: имам малко диария, но не много

16.00 часа - 2 чаени лъжици черна меласа и сода бикарбонат

17.30 часа - рН 8.75

22.00 часа - рН 8.5

23.45 - 2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат

 Забележка: Усещам кислородна еуфория през целия ден. Както, че цялото ми тяло  диша чист кислород. Ноздрите ми са станали много широки.


Ден десет – главоболието ми стана  по-устойчиво, тялото ми започна да се поти през нощта. Отново, симптомите за изпотяването са същите както при лечението с цезий. Днес намалих дозата, взех я два пъти вместо три.

06/11
08.00 часа - рН 8.5

08.30 часа - 2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат

12.30 часа - рН 8.5

18.30 часа - рН 8,5 Имам главоболие



23.30 часа – pH 8,375

23.31 часа - 2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат



Забележка: Имам главоболие - голямата част на деня и част от вчера. Потя се до късно през нощта.

Ден единадесет - последният ми ден, преди да отида на среща с лекарите. Ще сканират на тялото ми, за да се проверят състоянието на костите ми. Да видим какво се случва с рака.

 06/12
08.00 часа - (рН 8.0 и 7.5)

Намалил съм дозата от 2 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат
до 2 пъти на ден


09.10 - рН 7.25

09.20 часа – 1,5 супени лъжици черна меласа и сода бикарбонат

 Забележка: Намалих дозата до 1,5 чаени лъжички, за да се видим дали това ще помогне да придобия контрол над главоболието. Световъртеж и леко главоболие. Вчера през нощта се потих.


10.20 часа - Имам диария с лек жълт оттенък. Забележка: Спирам лечението, чувствам се претоварен.

13.00 часа - рН 8.35

Това беше всичко. Последният ми ден преди сканирането. Надявах се, че бях постигнал моята цел да поддържам високо рН 8,0 за 4 до 5 дни. Може и да съм прекалил, но мисля че го постигнах. Поради различията, които имаше между рН тестовете не бях 100% уверен, че направих достатъчно. Ако не трябваше да ходя  в болница на следващия ден щях да продължа още няколко дни .... Защо се отказах? Аз наистина не знам. Понякога аз просто правя нещата. Повярвайте ми, бях много нервен.


Това бяха моите дози със сода бикарбонат, но за всеки човек е различно.
 Приемах содата винаги 2 часа преди хранене или два часа след хранене.


http://phkillscancer.com/protocol


Витамини, минерали и билки

Храненето е важно. Но понякога е необходимо да дадем на нашето тяло допълнително необходимите витамини, минерали и билки. Бих могъл да добавя, че диетата е наистина много важна. Особено много ако сега вие танцувате с рака или с някое друго досаднозаболяване.

Витамините, минералните и билките, които ви съветвам да употребявате като допълнение, когато използвате  терапия със сода бикарбонат.
Това е същата версия, която Лари препоръчва за лечение на рака с цезий.

Аз го използва за моята терапия със терапия.

Коралов калций 3000 мг

Вит D3 10 000 IU

Алфа липоева киселина 100 мг

CoQ10 200 mg (Коензим Q) 200 мг

Milk Thistle 1000 мг

Echinecea 500 мг

Калий  200 мг

Разбира се тези дози бяха перфектни за мен. Въпреки всичко бих добавил повече Kалий. В интерес на истината, ако използвате цезий, това е силно. Препоръчваме ви да продължите да приемате калий за 90 до 100 дни след последното ви цезий прием. Аз направих същото след терапията със сода.

Вие сте отговаряте сам за себе си. Не забравяйте алкалната диета!Това е много важно за тези от нас, които сега танцуват с рака. За това е нужно да се фокусирате върху алкална диета. И за тези от вас, които сега се възстановяват препоръчвам  диета най-малко 80% алкална и 20% киселинна.
www.phkillscancer.com
превод:
Manuela Chrestina

Няма коментари:

Публикуване на коментар